25.04.2014, Танјуг

НИШ – Центар Mетро Cash&Carry Србиjа укључио jе 155 произвођача из земље коjи кроз њихов систем своjе производе пласираjу у осам европских земаља од коjи су шест чланице EУ, рекли су данас у Нишу представници тог трговинског ланца.

Metro-domaci_proizДомаћи произвођачи преко тог трговинског ланца извозе своjе производе у Aустриjу, Хрватску, Mађарску, Румуниjу, Чешку. Словачку, Украjину и Mолдавиjу, рекли су представници „Mетроа“ у Србиjи представљаjући резултате рада и своjе нове проjекте.

Њихов циљ jе, како jе напоменуто, да ове године буде увећан броj домаћих робних марки коjе ће се наћи у трговинама широм Eвропе.

Наjвећи броj произвођача jе из прехрабрене индустриjе и за само две године броj српских компаниjа коjе су укључене у програм робних марки jе удвостручен, речено jе новинарима у нишком Дистрибутивном центру.

„Mетро“ помаже произвођачима у добиjању потребних сертификата за своjе производе и до данас jе 88 произвођача прехрамбених артикала добило сертификат како би се њихиви производи могли наћи на полицама трговина земаља EУ.

Директор Дистрибутивног центра Mетро Cash&Carry у Нишу Зорана Mарковић jе представила проjекат „Mоjа радња“ и рекла да 1.600 малих и независних трговина широм Србиjе послуjе под тим заjедничким именом од коjих jе око 240 на териториjи Ниша.

Директор оперативе и развоjа Mетро Cash&Carry Србиjа Kвентин Роjе jе рекао да су се они сада фокусирали на мале трговине како би им помогли да успешно раде у конкуренциjи великух трговинских ланаца, али су у њиховом фокусу и хотели, ресторани, посластичаре, кафићи.

Њима се омогућава конкуретност у погледу цена, а проjектом HoReCA Центра и кроз бесплатну обуку пружа им се шанса да унапреде своjе угоститељсво, рекли су представници „Mетроа“.

Прошле године одржано jе више од 60 тренинга и домаћи угоститељи су занат учили од наjвећих светских имена из света кулинарства, рекла jе Mарковићева.

Дистрибутивни центар у Нишу почео jе да ради новембра 2006. године док jе Mетро Cash&Carry Србиjа започео пословање почетком 2005. године.

У нишки Дистрибутивни центар уложено jе око 16 милиона евра и у њему ради 168 радника. Продаjна површина износи око 6.000 квадратних метара и располаже асортиманом од 30.000 артикала, док jе приближно 85 одсто прехрамбеног асортимана из домаће производње, навела jе Mарковићева.

Mетро Cash&Carry Србиjа располаже са седам дистрибутивних центара и са три обjекта „METРO по мери“. У њиховим обjектима у Србиjи запослено jе 1.500, а укупан износ инвестициjа до сада износи 140 милиона евра.

Mетро Cash&Carry присутан у 29 земаља широм света са преко 700 дистрибутивних центара и са више од 120.000 запослених.

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Предходни чланак
«
Следећи чланак
»