17.04.2019., Квалитет

Привредна комора Србије позвала је привреднике да до 25. априла кандидују своје компаније и брендове за престижно признање „Најбоље из Србије 2019“. Ове године очекује се јубиларна 2000. номинација.

Пратећи најсавременије тржишне трендове и истанчани укус потрошача, циљ је да акција буде и остане синоним за успех и тржишну препознатљивост. Од почетка акције номиновано је 1.850 брендова.

Акцију „Најбоље из Србије“, у оквиру које се 14. пут бирају најбољи робни и корпоративни брендови на домаћем тржишту, организује Привредна комора Србије, у сарадњи са Министарством трговине, туризма и телекомуникација.

У оквиру 14. акције „Најбоље из Србије 2019“ предвиђене су номинације у 23 категорије, које покривају најбоље робне и корпоративне брендове, компаније, манифестације, производе и услуге у специјалним категоријама. Ове године, први пут се бира најбољи бренд у онлајн окружењу, пратећи процесе дигитализације домаће привреде, развој интернета и онлајн пословања. Са циљем подршке развоју нових и перспективних брендова уведена је и категорија „Брендови у успону“.

Акција је бесплатна, пријављивање је до 25. априла искључиво преко веб сајта http://www.najboljeizsrbije.com

Критеријуми за избор најбољих дефинисани су посебном методологијом, која обухвата анализу тржишно-финансијских параметара, гласање потрошача, пословних партнера и стручњака, као и оцене жирија. У жирију су представници Министарства трговине, туризма и телекомуникација, Министарства привреде, Привредне коморе Србије и истакнути стручњаци из света маркетинга, комуникација и медија, заштите потрошача.

Гласање потрошача и стручне јавности за пријављене брендове је почетком маја.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *