08.07.2012., РТС

У Торонту ће од августа бити отворен „Ракија бар“. Из Србије ће, осим ракије и хране, бити испоручени столови, столице, шпорет „смедеревац“. За двадесетак малих произвођача из Србије то је прва прилика да извозе у Канаду.

У канадском граду Торонто у августу ће бити отворен први бар у иностранству по франшизи београдског „Ракија бара“, најавио је генерални директор фирме „Редизајн“ Бранко Нешић.

Нешић је агенцији Бета рекао да је у сарадњи са Душаном Варгом, Србином који живи и ради у Канади, заједички основао фирму „Ракија бар норт Америка“ у Торонту, која ће давати франшизе на територији Северне Америке.

Бар у Торонту је први, пилот пројекат који ће Варга отворити по франшизи заједничке фирме, навео је Нешић и додао да је реч о локалу на 100 квадратних метара у чије отварање је уложено око 200.000 долара.

Нешић је истакао да се у „Ракија бару“ шири нови гастрономски концепт у којем је окосница слагање хране уз српску ракију и додао да је скоро сва опрема за отварање бара у Торонту испоручена из Србије.

„Испоручени су столови, столице, шпорет ‘смедеревац’, казани и ракије. То је за двадесетак малих произвођача из Србије прва прилика да извозе у Канаду“, навео је генерални директор фирме „Редизајн“, која стоји иза концепта „Ракија барова“.

Нешић је истакао да су до сада имали интересовање за отварање франшизних барова из целог света, од Африке до најсевернијих делова Канаде, Бостона, Њујорка и Мајамија, углавном од особа српског порекла.

Занимљива тржишта за „Ракија бар“, додао је, су и Аустрија, Швајцарска и Немачка. „Српску традицију дружења уз ракију и мезе убацили смо у урбани концепт и створили Ракија бар, а затим и франшизу и кренули да је ширимо“, истакао је Бранко Нешић.

Тренутно постоје два „Ракија бара“ у Београду, један франшизни у Крагујевцу, а за око месец дана биће отворен у Новом Саду.

„Све што ‘Ракија бар’ ради је српско – знање, производња кративност. Од дизајенера преко сировина до флаша и производа све је из Србије“, навео је Нешић, али је додао да ће у баровима у иностранству, поред српских, у понуди бити и ракије из земље-домаћина.

Бранко Нешић је истакао да је од пар стотина упита за франшизу до сада реализован мали број пројеката јер је франшиза комплексан посао.

„Најважније је пронаћи правог партнера који разуме зашто нема народне музике у ‘Ракија баровима’, да мора да се служи мезе и да конобари морају да буду добро едуковани и да се нуди исти ниво услуге и квалитет производа уз сличан визуелни идентитет“, навео је Нешић.

Нешић је рекао да је „Ракиа бар“ као жиг у заштићен у Србији, региону, ЕУ и Заједници независних држава и да су до сада тужбама затворили петнаестак лажних ракија барова у Србији.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Предходни чланак
«
Следећи чланак
»